Home » klantenservice » klachten

klachten

 

 

Wanneer het product beschadigd is aangekomen, u het verkeerde artikel heeft ontvangen of uw bestelling onvolledig is, neem dan contact op met onze klantenservice om de situatie op te lossen. Als de fout door ons is veroorzaakt, wordt er een nieuw pakket naar u verzonden (zonder extra kosten voor u) en kunt u het foutieve product retour zenden  dat niet overeenkomt met uw bestelling. De verpakking dient gesloten te zijn om een volledige restitutie van het bedrag te ontvangen.

 

Bij fouten door postnl of beschadigingen die zijn opgelopen tijdens transport wordt er niet kosteloos een nieuw pakket opgestuurd.

Indien u geen nieuwe levering wenst, kunt u ook een terugbetaling van de bestelling vragen.

Wanneer u voor het eerst contact met ons opneemt, is het belangrijk om ons het ordernummer en een foto van het ontvangen product te sturen.
Als u het verkeerde product heeft besteld, kunt u het ook retourneren. In dit geval moet u betalen voor de retourzending en de verwerking. Voor meer informatie over de retourkosten, klik hier.